BON NADAL

2022/12/22

Tot l'equip de FEP l'Esperança us desitja unes bones festes en companyia de familiars i amics.

Feliç 2023!

CAMPANYA DE RECOLLIDA D'ALIMENTS

2022/12/21

Alumnes voluntaris de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat van portar els aliments recollits a l'associació Dit i Fet de Barcelona.

Esperem que moltes persones puguin beneficiar-se de l'aportació de l'alumnat de Esperança.

Moltes gràcies a totes les famílies per col·laborar.

NADAL AL LICEU

2022/12/16

Els nens i nenes de 1r i 2n de Primària van participar a la Cantata de Nadal a l'Auditori del @conservatori.liceu 🎼

Va ser una manera molt especial i emotiva de donar la benvinguda al Nadal 🎄

Xarxes socials:

Assemblea de delegades i delegats

2022/12/07

Els alumnes de l'escola hem participat en la primera assemblea de delegats d'aquest curs.
Hem debatut com podem aconseguir un pati més sostenible♻️.
Han sortit idees💡 molt interessants que anirem posant en marxa al llarg del curs.

Dret dels Infants

2022/11/24

Un any més, l'alumnat d'ESO participa en el visionament de les pel·lícules proposades al Cicle de Cinema pels Drets dels Infants.
Enguany reflexionem al voltant del dret de disposar d'un espai públic que ens permeti gaudir de la nostra ciutat i que n'afavoreixi la nostra qualitat de vida.

Convivències a l'ESO

2022/10/27

Què bé que ens ho hem passat a les convivències els nois i noies de l ESO!

Tres dies molt divertits a la casa de colònies Jou Nature amb @eix_estels , en un enclau magnífic de natura al costat de Guardiola de Berguedà.

Hem gaudit amb les tirolines, les bicis voladores, el pèndol i l escalada però sobretot amb el bon ambient que ha hagut entre nosaltres i també amb els monitors de la casa.

SOSTENIBILITAT

2022/10/19

L'hort és present en el dia a dia de l'escola. Els nens i nenes plantem, reguem i collim els aliments que hem estat cuidant durant tant de temps 🧑🏻‍🌾.
Ara podem trobar plantades cebes, bledes, enciams, escarola, faves, col, espinacs... 🥦🥬🧅 I moooooltes flors 🌸🌺🌼!!

APRENENTATGE I SERVEI

2022/10/17

Cada dijous a la tarda, els i les alumnes de 4t d'ESO fan costat als nens i nenes de la Primària.
Els ajuden, recolzen i acompanyen. Durant l'estona que estan junts aprenen i gaudeixen grans i petits.

Xarxes socials:

BATXILLERAT DUAL, 100% ADMESOS!

2022/10/11

Aquest curs comencem amb el Batxillerat DUAL, on juntament amb el títol de Batxillerat, els alumnes que formen part del programa podran obtenir l’ “American High School Dual Diploma” amb @academicaspain

Equip docent escola l'Esperança

Comencem el curs escolar 2022-2023!!!

2022/09/05

L'equip docent de l'Esperança us dona la benvinguda a aquest nou curs escolar 2022-2023. Comencem amb il·lusió i amb moltes ganes d'acompanyar als infants i joves en la seva formació i en els seus aprenentatges!!! L'escola està preparada per omplir-se de somriures i moments únics!

Foto karate

Exhibició de Kàrate

2022/04/27

El proper dilluns 9 de maig l'AFA organitzarà una exhibició de Kàrate al pati de l'escola. L'activitat començarà a les 17:30h i hi esteu tots convidats: alumnes, famílies i amics. Segur que gaudireu molt d'aquest esport!!!

Dia de la Pau

Celebració del dia de la Pau

2022/01/31

El 30 de gener es va celebrar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau.

Avui tota l'escola hem sortit a la plaça a celebrar-ho llegint un manifest que recull les reflexions que hem fet durant tota la setmana amb el projecte #blaufep

Podeu veure més imatges d'aquesta jornada en el següent enllaç: imatges.