Preinscripció 2020-2021

Preinscripcions

2020/05/10

Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos sobre el procés de preinscipció del curs 2020-2021.

Les dates per al procediment són diferents segons els ensenyaments:

- Infantil, primària i ESO: del 13 al 22 de maig.

- Batxillerat: del 27 de maig al 3 de juny.

- CFGM: del 2 al 8 de juny.

La presentació de la sol·licitud es podrà fer de la següent manera:

• En suport informàtic. Per tal de reduir la presencia de les famílies en els centres educatius s'ha d'intentar fer la presentació en aquest format.
    • Cla fer la sol·licitud utilitzant l'eina telemàtica que posarà el Departament a disposició de les escoles i de les famílies.
    • Cal escanejar o fotografiar tota la documentació que es demani al fer la sol·licitud.
    • Cal enviar per correu electrònic a la bústia de l'escola: secretaria.esperanca@fep.cat el resguard de la sol·licitud telemàtica i la documentaió demanada.
    • Una vegada rebuda la sol·licitud i la documentació us enviarem un missatge confirmant la recepció de la sol·licitud.
  • Excepcionalment, de manera presencial, en els casos en qué les famílies no puguin fer la presentació telemàtica:

Informació important sobre l'atenció presencial:

Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).

Cal portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.

Cal que porteu el vostre bolígraf per si cal emplenar per escrit la sol·licitud.

Cal portar mascareta i guants.

No han d'acudir al centre les persones de grups d'especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Xarxes socials: