INNOVACIÓ EDUCATIVA

3 Fotos

JACARANDÀ

GRUP DE TEATRE DE L'ESCOLA

El grup de teatre Jacarandà de l'Escola l'Esperança va néixer l'any 1983, 18 anys després de la fundació de l'escola.

La seva formació es va deure a la feina de dos professors que, conscients que faltaven activitats pels joves de batxillerat i formació professional, van creure que el teatre era una eina lúdica, educativa i cultural.

El que va començar com una petita experiència es va anar fent gran fins arribar a l'actualitat amb un currículum de més de cinquanta obres representades.

El teatre ha passat a ser una activitat molt pròpia de l'escola. Els nois i noies s'apunten voluntària i gratuïtament i passen a formar part del grup. Dins d'aquesta activitat lúdica s'ha desenvolupat uns lligams entre els seus membres d'amistat, esforç i participació, que ha ajudat al seu desenvolupament adult.

Esperem la seva continuïtat amb la mateixa il·lusió i alegria pròpia de la joventut.