Serveis

Menjador

El menjador escolar està considerat com l'entorn educatiu més adequat per treballar l'educació per a la salut.

Objectius Generals:

• Cobrir les necessitats nutricionals dels nens i nenes.
  • Transmetre hàbits higiènics i alimentaris.
  • Introduir tots els aliments necessaris per a la correcta alimentació.

Volem que els nostres nens/es.

• Creixin en salut
  • Creixin en valors

Els monitors del nostre menjador son persones que intervenen directament i diàriament amb els nens. La comunicació amb les famílies.

Acollida

Al nostre centre disposem de servei d'acollida de 8 a 9 h per a totes aquelles famílies que ho necessitin.

AFA

Bàsicament, la nostra feina consisteix a promoure i gestionar les diferents activitats que oferim als alumnes de la nostra escola.

També col·laborem amb altres entitats del nostre barri en la preparació i posterior participació de festes populars com la rua de Carnestoltes o la Diada de Sant Jordi.

El nostre horari d'oficina és dilluns i dimecres de 17h a 18h. En aquest horari cobrem rebuts, fem matrícules, atenem qualsevol dubte pel que fa a les diferents activitats, etc.

Cada activitat disposa d'una mare de l'AFA que es responsabilitza dels nens i nenes que la practiquen, tan bon punt surten de classe i fins que arriba el monitor/a. Alhora cuida i vigila que no hi hagi cap incidència i controla la sortida dels nens i nenes de l'escola.