Etapes

Saló de l'ensenyament
2 Fotos

Batxillerat (Concertat)

El Batxillerat es desenvolupa dins dels estudis postobligatoris i, per tant, té unes característiques pròpies en les que és molt important la feina dels tutors/res per a l'orientació i acompanyament  dels alumnes en aquesta etapa educativa.

Els nostres objectius dins el batxillerat són:

a) Una acció formativa que permeti  els alumnes assolir els coneixements curriculars així com una maduresa acadèmica i personal. El treball de recerca completa aquesta formació  d'aprendre per ells mateixos, de treballar en equip i d'aplicar els mètodes apropiats d'investigació.
b) Una acció preparatòria bé per la Universitat  o per Cicles Formatius de Grau Superior.
c) Una acció orientadora tant dels seus tutors como de tot l'equip docent

El centre imparteix les modalitats de:

a) Humanitats i Ciències Socials

b) Ciències i Tecnologia

A totes les modalitats del batxillerat donem molta importància als idiomes. Per això, fem desdoblaments a anglès i es poden fer com a matèries optatives francès, alemany i italià.

Fes una ullada al nostre currículum nou!!!!