Etapes

Tallers/Xerrades

CFGM Gestió Administrativa (Concertat)

L'objectiu de la formació professional és capacitar a l'alumne per a l'exercici qualificat de diverses professions i proporcionar la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis del sector.

Des del el nostre centre treballem de forma integral donant molta importància al treball, a l'esforç i a la proximitat entre l'alumnat i el professorat.

Com treballem?

• Acompanyem i guiem a l'estudiant en el seu procés d'aprenentatge.
  • Donem un valor afegit a l'alumne com a persona i com a professional.
  • Creiem en la Formació Professional, les seves sortides acadèmiques i professionals.
  • Col·laborem amb un ventall ampli d'empreses on fer pràctiques.
  • Utilitzem la plataforma SEFED (Simulació d'Empreses amb Finalitats Educatives) que utilitza la metodologia "learning by doing”.
  • Els alumnes participen en Meeting Points i en la Fira Internacional d'Empreses Simulades de Barcelona.
  • Creació d'una cooperativa on, a més de treballar l'emprenedoria, també treballem valors.
  • Realitzem conferències, visites i tallers relacionats amb la seva formació.
  • Tenim borsa de treball.

Programes que defineix l'etapa de cicle formatiu al nostre centre:

• Cooperativa escolar. La finalitat principal d'una cooperativa és la de potenciar l'emprenedoria dels alumnes a través de la simulació de la creació d'una empresa cooperativa, així com treballar els valors que ens ajuden com a persones.
  • SEFED. El SEFED (Simulació d'empreses amb Finalitats Educatives) és un projecte de formació que es caracteritza per la reproducció de situacions reals de treball utilitzant la simulació d'empreses com a metodologia d'aprenentatge (learning by doing). L'alumnat s'integra en un context on es viu l'ambient laboral i es donen les condicions d'una relació de treball, que faciliten l'aprenentatge i l'entrenament de situacions, tasques i processos.
  • Programa d'orientació acadèmic i professional. En aquest programa treballem perquè els nostres alumnes, en acabar els seus estudis al nostre centre, tinguin plena consciència de la situació del mercat laboral i que disposin de totes les habilitats i actituds necessàries per afrontar possibles canvis i poder adaptar-se a les noves situacions. Tot això ho aconseguiran després d'haver rebut el suport de tota la comunitat educativa.
  • Estada a una ciutat de parla anglesa. Aquestes estades permeten a l'alumne utilitzar un altre idioma en situacions reals. Això fa que els estudiants perdin la por a parlar-lo, desenvolupin una fluïdesa en l'ús de la llengua anglesa, guanyin confiança en si mateixos, mantinguin la motivació per continuar aprenent i coneguin una nova cultura.
  • Projecte educatiu fomentat en l'educació en valors. El desenvolupament del projecte educatiu promou l'educació en valors, imprescindibles per a fomentar persones íntegres i que, més enllà dels seus coneixements acadèmics, siguin capaços d'integrar-se en la societat que viuen i que els espera en el seu futur.

A més la nostra escola mostra el seu compromís social mitjançant el desenvolupament de projectes solidaris amb l'objectiu de sensibilitzar, conscienciar i implicar en ells a tota la comunitat educativa.

Al seu torn, la responsabilitat amb el medi ambient és un altre aspecte fonamental que el nostre centre té en compte, fomentant actituds que afavoreixin l'assoliment d'aquest objectiu.

Currículum del CFGM Gestió Administrativa